کاشت ناخن پودری و کاور ناخن


کاشت ناخن پودری چیست؟

ناخن پودری مانند یک پیوند بین ناخن‌های واقعی و ناخن‌های مصنوعی است. این روش سه تا چهار هفته ماندگاری داشته و در مقایسه با کاشت ناخن آکریلیک یا ژل در این روش سطح ناخن‌ها نازک‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. این نوع کاشت ناخن نیاز به وسایل کمتری داشته و مدت زمان کمتری نیاز دارد. به علاوه در این روش از اشعه UV استفاده نشده و بوی نامطبوعی هم حس نمی‌شود.

کاور ناخن چیست؟

 

کاور کردن ناخن شبیه کاشت ناخن است با این تفاوت که در این روش از تیپ‌های ناخن‌ استفاده نمی‌شود و همه موارد به طور مستقیم به صورت لایه نازک روی خود ناخن کار می‌شوند و برای افرادی که ضخامت ناخن‌های کاشته شده را نپسندیده و یا فرم طبیعی ناخن خود را دوست دارند پیشنهاد می‌شود.

ریموو و جدا کردن مواد ناخن به چه صورت انجام می‌شود؟

استون بهترین نجات‌دهنده شما و حلال مواد ناخن است. این ماده شیمیایی قوی مایع را حل می‌کند و به شما کمک می‌کند به راحتی آنها را از بین ببرید و به هیچ عنوان به پوست شما آسیبی نمی‌رساند. استون چیزی نیست که زیاد با پوست شما تماس پیدا کند اما جدا از کمی خشکی و در برخی موارد نادر کمی قرمزی برای استفاده مناسب است.

عفونت‌های قارچی چگونه به وجود می آیند؟

عفونت‌های قارچی ناخن در اثر رشد بیش از حد قارچ‌ها در سطوح زیر ناخن یا روی آن رخ می‌دهند به طور کلی قارچ‌ها در محیط‌های گرم و مرطوب رشد می‌کنند و محیط اینچنینی باعث تکثیر آنها و گسترش عفونت می‌شود. قارچ‌های ناخن معمولاً از بدن خودمان یا در اثر تماس با فردی که مبتلا به این عارضه است ایجاد می‌شود همچنین این قارچ‌ها بر اثر استفاده از مواد آلوده در هنگام انجام مانیکور و پدیکور یا کاشت ناخن ایجاد می‌شود.

Comments are disabled.