اتفاقاتی که بعد از میکاپ پوست می افتد!


چرا دربعضی صورت ها و میکاپ ها صورت زود عرق می کند و ماندگاری کرم کم می شود؟

به این دلیل که پوست صورت چرب می باشد، برای پوست های چرب از فونداشن های خشک استفاده می‌کنیم و بعد از چه دقیقه کرم را می زنیم. سپس با پدهای مخصوص کاملا چربی روی پوست را می گیریم و بعد هم با پودرهای فیکس کامل پوست را فیکس می کنیم. اگر این تکنیک را صحیح انجام دهیم صورت دیگر عرق نمی کند.

علت اینکه در بعضی میکاب ها چشم حالت افتادگی پیدامی کند چیست؟

 

یکی از مهم ترین دلایل این اتفاق چیدمان مژه است. باید در چیدمان و نصب مژه بسیاردقت کنیم که چشم حالت افتادگی پیدا نکند. یکی از دلایل دیگر هم فید سایه می باشد. نباید سایه را به سمت پایین فید کنیم، این هم جز تکنیک‌های کار است که فید را به سمت بالا انجام دهیم.

 برای کسانی که پشت پلکشان پف دارند چه نوع سایه ای مناسب است؟

برای کسانی که پف پشت پلک دارند نمی توانیم از سایه های برش‌دار استفاده کنیم چون جذابیب چندانی به چشم نمی دهد. معمولا از سایه هایی به رنگ تیره و مدل برگ برای این اشخاص استفاده می کنیم تا بتوانیم از حجم پف  کم کنیم.

وقتی میکاب مکنیم برای اینکه تیرگی زیر چشم کمتر دیده شود چه کنیم؟

ما در آرایش کردن از بعضی موادی استفاده می کنیم به نام کارکتور. این کارکتورها کرم های رنگی هستند که برای پوشش جوش و یا تیرگی ها استفاده می شود و برای پوشش تیرگی زیر چشم از کارکتورهای قرمز و یا نارنجی استفاده می کنیم. در میکاپ اول کارکتور را می زنیم و بعد کامل فید می کنیم و سپس فونداستن را بر روی کل صورت زده وپوست را کاور می کنیم.

علت این که در بعضی از آرایش ها وقتی فونداستن را می زنیم پوست حالت پوسته پوسته پیدا می کند چیست؟

این اتفاق به این دلیل می افتد چون پوست فرد از نوع پوست های خشک بوده و ما برای پوست های خشک حتما اول از آبرسان های مخصوص استفاده می کنیم و سپس از کرم پودرهایی که برای صورت خشک مناسب و لیکوییدی می باشد استفاده می کنیم. اگر این روش را استفاده کنیم صورت پوسته پوسته نمی شود.

چرا وقتی برای خانم هایی که زیر چشمشان چروک دارد کرم می‌زنیمف بدتر چروک ها عمیق‌تر و بیشتر به نظر می رسند؟

برای افرادی که سن بیشتری دارند معمولا از کانسیلر استفاده نمی شود  و به یک لایه ی سبک برای کاورپوست بسنده می کنیم. چون وقتی کرم مورد استفاده زیاد باشد باعث می شود کرم ها به لابه لای شیارها برود و چین و چروک ها بیشتر نمایان شود.

چرا در بعضی میکاب ها صورت حالت افتادگی پیدا می کند، مثلا بعضی صورت ها خیلی کشیده یا بعضی صورت ها گرد می شود؟

دلیل اصلی این اتفاق که یکی از مهمترین قسمت های آرایش صورت است کانتورینگ و زاویه دهی صورت است. ما با استفاده از این تکنیک صورت ها را باید به حد تعادل برسانیم و باید انقدر در این کار مهارت داشته باشیم که بتوانیم صورت های گرد را کمی کشیده کنیم وهمچنین صورت هایی که کشیده هستند را به صورت هایی گرد تبدیل کنیم. اگر این کار را اشتباه انجام دهیم صورت حالت افتادگی پیدا می کند و ما از کار نتیجه ی لازم را دریافت نمی کنیم.

Comments are disabled.